Logo Kierunek Kariera KIERUNEK KARIERA

KIERUNEK KARIERA


Doradztwo zawodowe bez wychodzenia z domu – wesprzemy Cię w trudnej sytuacji zawodowej

2020-04-03

Rynek pracy jest teraz dla wszystkich zagadką. W obliczu epidemii, każdy z nas odczuwa niepokój i niepewność jutra. Zachęcamy do skorzystania z naszej oferty zdalnego doradztwa zawodowego!

Rozmowa z doradcą pomoże Ci poczuć się bezpiecznie i da wskazówki, jak odnaleźć się w nowej sytuacji na rynku pracy. Dodatkowo, dzięki zdalnym szkoleniom w projektach Kierunek Kariera i Kierunek Kariera Zawodowa zdobędziesz nowe umiejętności bez wychodzenia z domu.


Jak przebiega zdalna usługa doradztwa zawodowego w projekcie Kierunek Kariera?

Od 6 kwietnia, jeśli umówisz się na spotkanie z naszym doradcą zawodowym, oznacza to, że wyrażasz zgodę na zdalną rozmowę doradczą.

W projekcie Kierunek Kariera, po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego na naszej stronie otrzymasz automatyczny mail z systemu, z potwierdzeniem rejestracji. W mailu tym znajdziesz: informacje o dniu i godzinie spotkania oraz dane kontaktowe do Twojego doradcy zawodowego.Prześlemy Ci również krótką informację o Bilansie Kariery wraz z formularzem Historii Edukacyjno-Zawodowej do uzupełnienia.


UWAGA!

Ten mail lubi wpadać w różne miejsca internetowych skrzynek pocztowych. Jeśli nie widzisz go w folderze „Odebrane” sprawdź pozostałe foldery. Szczególnie może ukrywać się w: „Powiadomieniach”, „Ofertach” i „SPAMIE”.  ;)


O kolejnych krokach i rozmowie przy pomocy Skype poinformuje Cię mailowo Twój doradca zawodowy. Zapoznaj się z wymaganiami technicznymi, które powinieneś spełnić, żeby zdalnie skorzystać z usługi doradczej.


Wymagania techniczne

Do skorzystania ze zdalnej rozmowy doradczej potrzebne są:

  • komputer lub telefon ze sprawną kamerą, mikrofonem i głośnikiem;
  • dostęp do Internetu;
  • bezpłatne oprogramowanie Skype;
  • miejsce do indywidualnej rozmowy z doradcą, dobrze oświetlone, w którym będzie cicho, nikt i nic nie będzie Cię rozpraszać. W trakcie rozmowy nikt inny nie może przebywać w pomieszczeniu, z którego rozmawiasz z doradcą.


Zapewniamy poufność

Twoja rozmowa z doradcą jest całkowicie poufna.

Nie zostanie przez nas nagrana. Nie wyrażamy również zgody, abyś Ty ją nagrywał.


UWAGA!

Na 5-10 minut przed rozpoczęciem rozmowy doradczej należy uruchomić komputer lub telefon i włączyć Skype, aby rozmowa rozpoczęła się o wyznaczonej godzinie.


W dniu rozmowy, o umówionej godzinie, doradca zadzwoni do Ciebie przez Skype.


Skąd wziąć program Skype?

Skype można bezpłatnie pobrać na stronie: https://www.skype.com/pl/get-skype/
W trakcie instalacji system będzie wyświetlał wskazówki, co należy zrobić, żeby poprawnie go zainstalować i uruchomić.


Czy Skype można zainstalować na każdym komputerze lub telefonie?

W zasadzie tak. W razie wątpliwości lub problemów warto jednak prześledzić wymagania systemowe, które urządzenie musi spełniać, żeby Skype mógł być zainstalowany.
Informacje na ten temat znajdują się TU.


Jak uruchomić Skype i korzystać z niego?

Zachęcamy do zapoznania się z informacją na stronie Skype

W przypadku dalszych wątpliwości można skorzystać z darmowego szkolenia online przygotowanego w projekcie „E-mocni”. Szkolenie jest dostępne TUTAJ.